Rizeni zarovky na 230V

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Leden 13 08:39:13 CET 2009

Jojo to je docela dobrej napad - me nejak nedoslo, ze tam vlastne staci
libovolna zarovka - treba z auta na nejaky o neco vyssi proud nez ma ta
vyhrivaci zarovka.

Budu muset nejak vymyslet to kam to dat - protoze ted jsou tam napichane
v rade spinacky a do nic vedou rovnou zasuvky ze svetel.

Radek Vicek