[OT]: GPS prijimac turisticky

Tomas Dresler dresler@hw.cz
Úterý Leden 13 02:11:23 CET 2009

Ahoj Radku, ma Oregon 400 nejakou vyraznou plusovou vlastnost oproti 300-ce?
Jake FW problemy by mohl clovek cca cekat?

--
S pozdravem/with best regards

	Ing. Tomas Dresler

mailto:dresler@hw.cz

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Thursday, January 08, 2009 11:56 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT]: GPS prijimac turisticky

Jen bych upozornil ze v soucasne dobe se vyprodava Garmin GPSMAP 60CSx
za cca 6.600Kc, ktery ma mag. kompas (ne GPS), barometr a v cene je i
topomapa CR za 2.000Kc.

Je to plne odolna verze mapove GPS, ktera snese i nejake ponoreni do
vody. Za ty prachy je to fakt dobra koupe a je a ma i velmi dobry a
vyladeny FW. Sam o ni uvazuji, ale asi skoncim u Oregona 300 az se
ustali problemy s FW.

Radek Vicek