Diplomovka na UREL VUT v Brne

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pondělí Leden 12 23:36:10 CET 2009

Ahoj,

  > Myslim ze nie je tazke pochopit ze chceme dat moznost niekomu
pracovat
  > na zaujimavom projekte v zaujimavom prostredi.

> Pre niekoho evidentne ano. Zrejme si to nevie ani predstavit. Nema asi vesely zivot.

Kazdy spas nieco stoji, aj vesely zivot.

  > mimochodem, školu mu platí Český republika z našich daní, z toho
plyne
  > že výsledek by měl být přínosný hlavně pro české občany o proto
musí být
  > v jejich jazyce, nikdo nezakazuje kopii v jazyce anglickém)

> A to spolu ako suvisi, preboha?

Velmi,...

> Ten vysledok je predsa natolko specificky,
> ze bezny Cech ho nema sancu pochopit a ten kto to ma sancu pochopit urcite
> po anglicky vie. Okrem toho ten prinos nie je predsa vo vyrieseni konkretneho
> problemu, ale v tom, ze

bude dalsia nova dusicka, ktora bude cosi vediet...

> dalsi Cech pride do CERNu a nieco sa tam nauci,
> a vsetko co na to nadvazuje. Prepanakrala - vy si v Cechach platite
> vysokoskolakov, aby vam v diplomkach nieco prinasali? Toto uz fakt nechapem...

Nehnevaj sa, ak niekto pise diplomku na temu programator AVR... Keby
to aspon poriadne spravil... Ale mas pravdu, v tych pracach vobec
nejde o nejaky technicky problem ci cosi podobne.

> Problem s anglickymi diplomovkami je ten, ze vacsinou to ten clovek robi
> niekde v zahranici, vsetko ma aj tak v anglictine a len kvoli nasej komisii
> to musi bezducho prekladat do materciny. Este trapnejsie je to s pripadnou
> dizertaciou. Taka praca je natolko specificka, ze pisanim v slovencine si
> automaticky odpilis 90% citatelov danej prace.

90% citatelov potencionalnej dizertacie vie davno dopredu co robis, ci
to su uz Tvoje publikovane clanky alebo "ine zdroje". Takze ci to za
nieco stoji, posudia sami a podla toho sa zariadia. Vynimkou su
Cinanania, ktori citaju vsetko do radu. A tych zvysnych 10% si mysli,
ze si plni svoju obciansku povinnost a daju Ti to patricne najavo. Co
sa tyka reci, predstav si kazdu kapitolu inou, anglicky, nemecky,
rusky, cinsky, japonsky... Co myslis ako to dopadne? Skoda, ja by som
tam pridal este cigancinu, teda pardon romstinu.

A este pre Dana, zial moje nazory vytvara a formuje moj kazdodenny
zivot...

A.