Diplomovka na UREL VUT v Brne

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Leden 12 21:04:17 CET 2009

hmmm, to je dost neprijemne. Celu tu akoze spolupracu sme sa snazili
(vyslo to od Petra) urobit na to aby nejaky dobry student mohol pracovat
na (myslim si) zaujimavom projekte ktory este technicky zvladne. Ulohu
riesi pre renomovane zahranicne laboratorium, skola/institut mu zaplati
aspon dve cesty sem, bude sa podielat na testovani priamo na skutocnych
urychlovacoch. Anglictina je pre inziniera samozrejmost. Diplomovka
samotna moze byt aj v cestine, ale nejaka minimalna dokumentacia k tomu
dizajnu musi byt anglicky, z pochopitelneho dovodu. S anglictinou na
skole je to presne ako hovoris, tiez som mal diplomovku aj doktorat
pisany anglicky a tiez to bol dost velky problem :-/
Rozoberali sme to aj s Petrom aj s kolegami dlho, myslime si ze
podmienky pre studenta su z nasej strany nastavene atraktivne. Prave
toto ma zaujimalo ako by to videl student, potencialny zaujemca. Mozno
som naivny ale moznost robit nieco pre takuto instituciu by som bral
vsetkymi desiatimi. Uz ked pre nic ine aspon pre tu referenciu v zivotopise.
Projekt sme tiez vyberali dlho z asi 10 potencialnych. Vyhodili sme na
zaciatok vsetok analog, vsetko VF. Nechali sme programovanie FPGA, ktore
podla mna teraz robi uz kazdy druhy. Kazdy prvy robi jednocipy, ale na
ne ziaden projekt (nastastie?) nemame :-)
Otazka ktora ma v tejto suvislosti potom napada je co robia cerstvo
vystudovani inzinieri s diplomovkami typu 'spracoval som 4 uz
publikovane clanky do viazanej podoby' po skonceni skoly. Niekto tu
elektroniku ktoru mame vsade okolo nas predsa vyvijat musi...
b.