Diplomovka na UREL VUT v Brne

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Pondělí Leden 12 19:02:39 CET 2009

Zdravím,

Jakožto bývalý absolvent VUT si dovolím malou poznámku.

Jazyk VHDL není mezi studenty příliš oblíben. Například co vím od kamaráda
co se ucházel o zaměstnání v oboru u pracovní agentury, absolventi nechtějí
do vývoje kde se pracuje s VHDL. Jazyk požaduje trochu "jiné" myšlení než je
obvyklé u jiných jazyků.
Na VUT se mi bohužel zdá že obvody FPGA a jazyk VHDL nejsou dostatečně
srozumitelně vysvětleny. Co je tabulka LUT se student dozví až na zkoušce.
Možná je to dáno onou bariérou ve způsobu myšlení.
Na druhou stranu pokud jej student dobře ovládá, může sehnat dobře placenou
práci.

Kombinace nutnosti cestování do zahraničí, anglického jazyka, VHDL a stovek
hodin samostudia v podstatě předpokládá zájem jen u nejlepších studentů.
Které ale mohou mít naprosto jiné zájmy.

Zdeněk