OT: Jaky je rozdil v zarivkach oznacenych TL5 a TLD

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Leden 12 13:57:44 CET 2009

 12.1.2009, 13:40:16

No philisuv web je prehlednost sama uz hezkych par let, a dnes pro
jistotu nejede vubec. Jakobych primo slysel managori philipsu jak
breci u holanske vlady ze je ta krise(tm) a ze nemaji odbyt a ze musi
dostat dotace, subvence, ulevy a pobidky .....

Ale pokusim se drzet techniky. TLD jsou bezne linearni zarivky prumeru 28mm,
TL5 je nejnovejsi rada linearnich zarivel o prumeru 20 mm. Oproti TLD
maji jine parametry, nedoporucuji se pro pouziti s indukcnim
predradnikem.
PLx jednopaticove zarivky, blizsi udaje v achivu nemam a filipsove
maji tu krisi(tm). :-(
IMHO te vasi trubce, odpovita philips TLD

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz