[OT] Linux Fedora 10 + VGA Intel G45 GMA X4500HD

Snehulak snehulak@gmail.com
Pondělí Leden 12 13:06:29 CET 2009

Mam zkusenosti s VMWARE a jsme maximalne spokojeni . Beha nam to jak
na 2 jadrech tak na 4 jadrech a perfektni stabilita a funkcnost . Neni
problem 64bit . Prakticky v linuxu neni poznat , ze jste pod "windows"
co se tyce ovladani i treba pod bezicima Xkama . Navic pokud zvolite
distribuci, kterou vmware primo podporuje zase se vam rozsiri obzory v
podobne lepsi akcelerace apod.

Pouzivame to systemem Windows -> VMWARE -> Linux .
Vmware je na odzkouseni tusim zdarma nebo dokonce pro domaci pouziti .
Na tech linuxech bezi klasika apache , mysql nebo taky irc server.

snehulak