[OT] Rychlost PC

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pondělí Leden 12 09:59:28 CET 2009

1) A jaky disk mel ten notas? V tom celeru predpokladam 7200 otacek, v
notasu 5400 nebo dokonce 4500 - velmi zasadni rozdil.
2) Nejede treba ten disk v notasu v PIO modu? Overit! (pri urcitem
mnozstvi chyb komunikace se driver prepne - na trvalo - z DMA do PIO).
3) Nainstalovane sluzby? Fragmentace disku? Anitiviry?

Marek