[OT] Rychlost PC

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Pondělí Leden 12 09:52:40 CET 2009

Taky je potřeba se podívat na to jaký bezpečnostní SW je nainstalovaný. Některé antivirové programy, firewally a pod. dokáží "sežrat" neuvěřitelné množství výkonu.

Dále bych se podíval, jak jsou zasviněné registry, systémpvé adresáře, fragmentace disků a pod.
Obecně platí, že čerstvě nainstalovaný stroj bývá mnohem rychlejší, než stroj, kde se instaluje a odinstalovává bezhlavě kdejaká blbost (typicky hry). Tím systému ublížíte nejvíc.

A nakonec je možné, že Váš PC bez Vašeho vědomí distribuuje SPAM nebo i horší věci a nemá čas na práci, kterou po něm chcete :-).

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Michal HW
Subject: [OT] Rychlost PC

Behem prosince mi proslo pod rukama nekolik PC. Nekde se davala nova pamet, nekde to chtelo novou instalaci. Vsechny byly WXP. Co me dost zarazilo je rychlost jednotlivych stroju. Celeron 400MHz byl rychlejsi nez dva roky stary notas. Je to ale jenom subjektivni pocit, porovnaval jsem dobu spusteni systemu a rychlost odezvy na spusteni programu. Zatim jsem nestahoval zadne HW testy. Nemuze byt chyba v driverech? Proste spatne napsane a proto to jede tak pomalu? Existuje nejaky test PC ktery mi rekne kde je zakopany pes, ktera periferie jede pomaleji nez by mela?

Michal Gregor