[OT] Rychlost PC

Milan Horák konference@stranger.name
Pondělí Leden 12 09:51:37 CET 2009

Zdravím,

IMO nejmarkantnější rozdíl v rychlosti noteboku a stolního PC je  v
rychlosti otáčení pevného disku (7200 vs 5400 ot/min). To je ale blbá věta
- snad jste mne pochopil.

Další věc, je doba od instalace systému (Windows obecně mají tendenci
zahnívat) a pak také množství nainstalovaných programů (hlavně
rezidentních), z nichž každý si kousek ukrojí.

Milan