OT: fotogalerie cinskeho I-Phone z DX

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Sobota Leden 10 23:28:04 CET 2009

Dobrý den,
 no řekl bych na špici vývoje toho, co Xerox dělá od začátku - takže
zpracování obrazu, technologie výroby tiskových hlav, digitálních
tiskových strojů, SW k nim a tak.
Poté, co do vedení usedla Anička Mulcahy, tak se Xerox dostal zase
zpět nahoru. Any byly i doby, kdy po něm pes neštěkl, ale to je u
všech firem.
Svoji minulou poznámku jsem myslel obecně, nechtěl jsem do toho tahat
počítače, protože Xerox je nevyrábí - i když kdysi svůj podíl na
jejich rozvoji měl. Kdoví? Třeba zase jednou bude mít...
:-) Já si nezačal :-)

S pozdravem,
 Martin