Microchip - vzorkove utrum

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Sobota Leden 10 22:47:32 CET 2009

Asi se jim nechce posilat do "nelukrativnich" zemi,  ja to musim resit
pres znameho z USA,  akorat  hezke na tom je, ze to z Thajska  vali do
Denveru a pak z nej do CR, takze se vzorky proleti skoro pres celou
kouli ;-)

Ale ze to zrusili tak to bylo drsne prekvapko , vzorky jsem potreboval
rychle a oni tohle...
LK