Priestorova lokalizacia

Matus Straka matus@angiovis.com
Sobota Leden 10 22:35:51 CET 2009

Vystrel "naslepo", ak je mozne dodrzat priamu viditelnost:
3D opticka lokalizacia.

Monoskopicke alebo stereoskopicke videnie, planarny alebo priestorovy
marker. Videl som funkcne systemy s vzdialenostou na centimetre a aj na
metre, t.j. velkost izby. Rozlisenie bolo rozumne, ako polohy, tak aj
orientacie.

Dodavatelia by sa asi dali vygooglit, pre vlastnu implementaciu staci hladat
kniznicu OpenCV.
Najkritickejsia cast takehoto systemu su kamery, a dobre kamery nie su
lacne.

Nie som si uplne isty, ako by sa to skalovalo pre velku halu (napadama
nakalibrovany viackamerovy system ...)

Mt