OT Program na vypalovani DVD

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Sobota Leden 10 14:59:57 CET 2009

Dobrý den,
 co takhle CloneDVD? Nemohu si stěžovat. Ve spojení s AnyDVD jsem
nidy neměl problem něco "zazálohovat". (http://www.slysoft.com/en/)
I když to na jejich stránkách není moc vidět, program je i v češtině
a velmi jednoduchý na obsluhu. Na AnyDVD chodí hromada updatu, které
jsou po zakoupení první verze zdarma. Do konce ledna mají tuším nějakou
cenovou akci (nebijte mě za reklamu). Na konci roku jsem od nich
kupoval i MobileDVD na ripování filmů do mobilu. I když je to houby
kvalita, v čekárně se to hodí...

Martin