[OT] Nezahazuje seznam nektere maily?

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Sobota Leden 10 11:20:52 CET 2009

Nevim, jak seznam, ale vcera mi padlo do spamoveho kose cca 20 prispevku na
centrumu. Ale jen tech par, pak to zase zacalo chodit
VN

Omlovam se za OT, ale rada lidi ma ucet na seznamu tak snad poradi.
Dnes jsme se znazil prihlasit na dve fora, klasicky chteli overeni tim, ze
zaslali autorizacni email.
Pokud jsem uvedl ucet na seznamu tak overovaci mail proste nedorazil, pokud
jsem uvedl seznam, byl email ve schrance drive nez jsem se prihlasil.
Netusite, cim to, to jako seznam nektere maily zahazuje nebo co ?

Dekuji

T.