[OT] Termostat ku plynovemu kotlu.

brandejs brandejs@orlik.cz
Sobota Leden 10 10:01:06 CET 2009

Ještě jsem zapomněl dodat, že "normální" kotle se regulují jen ON/OFF.
Hořák je konstruován na nějaký výkon, při kterém má optimální účinnost.
Škrcení výkonu (u malých kotlů pro RD s jedním hořákem) účinnosti moc
neprospívá. Tepelná soustava má celkem velkou tepelnou setrvačnost, t.j.
je lepší jet na plný výkon nebo netopit vůbec.

P.

Behalf Of
> Milan Lysa
> Sent: Saturday, January 10, 2009 9:33 AM
> To: HW-news
> Subject: RE: [OT] Termostat ku plynovemu kotlu.
>
> Záleží na typu kotle a k nemu povolenemu regulatoru
> http://www.junkers.cz/vyrobky/regulace-a-prislusenstvi-2/
>
> Ja mam typ FR100:

http://www.junkers.cz/doc/Instalnavody/FR100_110_6720613370_CZ__instalacni_o
bsluzn
> y_navod_.pdf
> K novým kotlum s jednotkou Heatronic 3 se pripojuje dvema draty
(komunikace přes
> sbernici, protokol netusim), k memu "starsimu" typu Cerastar (Heatronic 2)
tremi draty