[OT] Mame tu cest komunikovat se slavnym clovekem

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pátek Leden 9 23:25:44 CET 2009

Pekny patecni vecer vsem!
Nas slavny kolega je opet tu, nejen ze mu nestaci prednaset pro desitky
studentu a cpat se do radia, ted uz se musi ukazovat (ano i s pozovanim
fotografovi) i v zenskych casopisech!
Podle jeho vlastnich slov: Hviezda v casopise pre zeny v prechode...
vyjde v utorok v casopise Sarm...
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/sarm-9-1-2009.pdf
Pokusme se vyvolat masovy prodej tohoto cisla, snad tim vyvolame
zrevidovani interview na nekolik stran a doplneni o plakat v zivotni
velikosti, ktery bude muset mit kazda zena a divka doma. Musime nejak
preci vytlacit z pozornosti sportovce, vedci rulezzz.
Myslim, ze svych 15 minut slavy uz si vybral, takze mu je prejme a
gratulujme k vyvrcholeni kariery, kdo z nas se dostane do zenskych
casopisu ze?
Za mne CONGRATULATION!!!  ;-)

Tosa

PS: Autor sam se stydi uvest tuto velkou udalost. Ukoristete mi nekdo
prosim jeden kus toho platku, schovam si na pamatku, ze jsem znal nekoho
slavneho osobne. Jen nevim jak se k nemu dostat.:-P