[OT] Termostat ku plynovemu kotlu.

Luboš Rückl lubos.ruckl@quick.cz
Pátek Leden 9 22:15:34 CET 2009

Dobry vecer.
Ja jsem se shodou okolnosti prave v techto dnech rozhodl nahradit stary
bimetalovy termostat
REGO necim modernejsim. Delal jsem jakysi "pruzkum trhu" a zatim se mi
jako nejlepsi
jevi tento termostat:
http://www.elbock.cz/dratove-termostaty-pt30/page.php?def=product&id=86
Nejsem si jist, zda se hodi i k Vasemu kotli, ja topim elektrickym
akumulacnim topenim
(regulace se provadi prepinanim mezi dvema cerpadly - pres nadrz a kolem
nadrze).

--

Lubos Ruckl