OT, ale naozaj len tak trocha: Tak mi odpisali z Norska...

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Leden 9 19:57:08 CET 2009

V pondelok som tu pisal o tom ako som sa snazil prihlasit na konto co mam u supportu norskeho Atmelu, bezvysledne, a neprisli ani "pripomienky" hesla co som si dal poslat.

Tak dnes mi tie pripomienky prisli... (a trcali naozaj v Norsku, vid dole).

Ono to malo trocha dlhsiu genezu.

Kedzi mi ten ich system nedovolil vytvorit nove konto na uz "pouzitu" mailovu adresu, vytvoril som si konto na nezmyselne udaje (nevyzaduje sa ziadny potvrdzovaci mail, chvalabohu, inak by som sa neprihlasil - maily nechodili), lebo nato aby im clovek napisal, treba byt prihlaseny. Tak som sa postazoval, a asi za hodinu som mal odpoved (nie mailom - maily nechodili), v ktorej mi dotycny pracovnik podpory (s rozhodne nie norskym menom, skor indickym) napisal, ze heslo mi poslal mailom... a temu uzavrel. Pockal som zo dve hodiny, a znova som to otvoril s tym, ze mi nic neprislo, a poukazal som na to, ze som pouzil uz dve mailove adresy a ani na jednu z nich som nic nedostal, takze je mozne ze problem je na ich strane; a mimochodom dal som si poslat na svoj mail kopiu tej spravy (tom tam v tom formulari ide). Formular sice z neznamych pricin spackal zalamovanie riadkov (nahradil ich HTML tagmi <br>, avsak v textovej podobe ;-) ), ale to neva. Poprosil som ho, aby mi heslo napisal v tom formulari, ze ved o nic nejde. Tipujem, ze v Indii uz bol vecer, lebo odpoved som dostal az na druhy den, kde sa mi dotycny velmi slusne ospravedlnil a napisal mi nove heslo. Takze vsetko bolo v poriadku, akurat ma uz presla chut im pisat nieco o datasheetoch. Ale zato je tam moznost ohodnotit ich reakciu, tak som dal maximum bodov aj za rychlost aj za kvalitu, lebo ma naozaj prijemne prekvapili.

Dnes doobeda som dostal tu kopiu druhej spravy.

Pred par minutami som dostal aj "nove hesla"... Sice su nepouzitelne lebo medzicasom som si uz heslo manualne zmenil, ale potesilo.

Chcel som nieco napisat o dlhych lyzovackach v severskych krajinach, ale zasa by mi bolo vynadane ze len ohovaram, takze radsej znova pochvalim toho pana s indickym menom.

wek

----
[...]
	by support.norway.atmel.com (Postfix) with SMTP id 4712442B8001
	for <wek at microham com>; Mon,  5 Jan 2009 11:10:01 +0100 (CET)
[...]