OT: Naftovi a benzinovi bubenici na sobotu :-)

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Leden 9 19:49:20 CET 2009

Zdravim,
  nedavny prispevek naftoveho bubenika mne inspiroval k publikaci zaberu,
ktere jsem natocil v roce 2007 v Solvayovych lomech pri jejich pravidelnem
setkani milovniku teto techniky. Jsou tam opravdu pekne strojky v akci.
Sice do rytmu nehraje zadna kapela, ale oko (a ucho) technika jiste potesi.
Doporucuji pustit zvuk na kvalitnim systemu a pridat vohulme, pak budete
mit pocit, ze mate tu masinu v pokoji :-).

Valcovacka:
http://sinus.cz/~patrol/solvay07/20071027017.mp4

Naftova dulni lokotka:
http://sinus.cz/~patrol/solvay07/20071027018.mp4

Naftovy stabilak: Chytne nebo ne ? (pozor, ma cca 110 MB)
http://sinus.cz/~patrol/solvay07/20071027020.mp4

Benzinovy stabilak:
http://sinus.cz/~patrol/solvay07/20071027021.mp4

Dynamo pohanene stabilakem vyse: