identifikace io "4925" ...??

Josef Dvořáček - José josef.dvoracek@gmail.com
Pátek Leden 9 17:38:54 CET 2009

no, myslim ze jsem prisel na onu "zahadu" proc dotycny web
www.tomik-k.com nema mozilla rada..
Na rootu webu jsou  nejake java skripty ktere (pri aktivaci)
pravdepodobne odkazuji na nejaky rusky web.. Ten cloveka automaticky
presmerovava dal..na nejake reklamni servery.. no moc koser si mi to
nezda ;-)

pro ilustraci:

(..)

var popURL = 'http://cherrytv.ru/?partner=283';
isUsingSpecial = true;
eval("window.attachEvent('onload',ver);");
eval("window.attachEvent('onunload',ext);");

(..)
function ext()

(..)

eval("window.showModalDialog(popURL,'',popDialogOptions)");

(..)

s pozdravem

JD