Uprava napajeni anteniho predzesilovace

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Leden 9 13:05:20 CET 2009

 9.1.2009, 12:38:35

Ten tranzistor je pro tuto aplikaci skoro idealni.
Postavit zesilovac neni tezke, ale kdyz nekde udelate chybu
(coz take neni tezke), bez kvalitniho mericiho vybaveni to tezko
zjistite.
A co hen take si predstavujete pod tym pojmom, "vyrazne lepsi" Kefalin ?
Muzete udelat zesilovac uzkopasmovy, muzete pouzit T z nizsim sumem,
napr. BFP620 za cenu zhorseni IP1, nebo pouzit nejky HEMT, o5 nizsi IP
nebo horsi dostupnost i cena (nebo oboji).
Literatura: AN vyrobce toho AT, dnes je to snad Avago, AR B3/88,
B1/87, radioamaterske weby (tam budou predevsim uzkopasmove
zesilovace)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz