OT: 1800 Kč zadarmo

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Pátek Leden 9 09:23:13 CET 2009

Tak osobně věřím, že v konferenci je drtivá většina zaregistrovaných
tvořena inteligentními pracujícími, co už tak nějak pochopili, že výhra
bez rizika neexistuje. Nicméně ten bonus je vážně k smíchu. Celkem by mě
zajímalo, co se uvnitř Sazky dělo, nicméně včera v noci došlo ke změně
pravidel. Ze stovky se vyklubaly dva tisíce (pořád to ale funguje, jen
je třeba větší kapitál) a ukončili akci přiveď kamaráda. Vidím to na
klasickou práci českýho managementu - když si uvědomili, jak šlápli
vedle, tak radši vycouvali. Co se týče vyřazení z db týče:

5. Souhlas clena je mozne pisemne kdykoliv odvolat. Odvolani sveho
souhlasu zasle na adresu SAZKA, a.s., nebo e-mailem na adresu
info@sazka.cz. SAZKA, a.s., udaje vedene o clenovi Klubu SAZKA
zlikviduje a tuto likvidaci pisemne potvrdi.

T.V.