problem s TP kabelem

Jozef Racek Jozef_Racek@tempest.sk
Pátek Leden 9 08:02:06 CET 2009

Pekny test.
Mozem poprosit o podrobnosti.
Zaujimala by ma hlavne percentualna chybovost paketov pri pingu a pri
prenosoch velkeho mnozstva dat.

BTW - sietovky 3Com boli zname tym, ze chodili na vacsie vzdialenosti
ochotnejsie ako od inych vyrobcov.

Riesil som jeden pripad, ked boli prehodene vodice = nedodrzane pary a
na 10Mbit half duplex to ako tak chodilo - chybovost paketov
nikto neriesil. Po vymene hub-u za switch a vymene PC za novsie so
100Mbit kartou to na FD neslo. Chybu sme hladali asi 4 hodiny
a hlavne vzdy niekde inde - kabel bol na poslednom mieste ;-)))

A pridam aj z ineho sudka - U jedneho zakaznika nam 5.1.2009 prehryzli
potkany v podlahe datoveho centra opticky kabel.
Odislo minimalne 5 parov (z asi 32 vlaknoveho kabla), na ktore sme prisli,
kedze nam zo SAN-ky zmizlo pole ;-))) Vcera to prisli pozvarat nanovo.
Netusil som, ze potkanom chutia kevlarove vlakna a v teflone obalene

Dodo