Re: paralelní řazení tlumivek do spínaných zdrojů

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Pátek Leden 9 01:15:23 CET 2009

Napadlo mě ještě jedno řešení. Budič dát jako invertující a použít P-MOSFET
a budit jej proti zemi.

Nebylo by to nakonec nejlepší řešení které by zaručilo plné otevření FETu?

Odpor R5 by měl chránit budič.

S těmi tlumivkami je to nanic, dvojnásobný proud je 17A, 4x5A je tedy málo?

dík,

Zdeněk