Re: paralelní řazení tlumivek do spínaných zdrojů

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Čtvrtek Leden 8 23:39:39 CET 2009

No v podstatě je to můj první spínaný zdroj, takže laik jsem. Na zajícovi
žádný oddělovač není(ale je to zvyšující měnič)
http://www.zajic.cz/menic/menic.htm

Já jsem tam tedy dal dvojici NPN,PNP BC547 určitě by byly vhodnější typy,
ale snad stačit budou.
Na výstup jsem potom dal 3x2200uF , je to více z toho důvodu že mají
zatížitelnost 3A což mi na těch 100W/12V akorát vyjde.
Spínací kmitočet vyjde asi 14kHz nebude to pískat? Pak je druhá možnost
ještě více snížit indukčnost ale pak nevím jestli to bude spolehlivě
fungovat.

Jako zdroj bude automobilová 24V baterie takže možná jsou kondenzátory na
vstupu zbytečné. Proudovou pojistku jsem vynechal. Před měničem by byla
klasická tavná pojistka.
za případné náměty předem děkuji.

Zdeněk