USB kabel

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Čtvrtek Leden 8 19:49:06 CET 2009

Jestli je A-B  typ s "klasickym" konektorem  jako na flashce na jedne
strane a s tim ctvereckem  se  skosenym jednim rohem ( byva u tiskaren,
u prenosneho disku jsem ho take videl, i kdyz casteji je tam ten "mini
USB" ) tak jich mam celou tasku, delky od cca 50 cm do cca 2 metru,
ruzne prumery kabelu, s ferity i bez. A dalsich mozna 30 kousku z
nepouzitych USB modemu. Kdyby nekdo mel zajem