OT: FM vysilace jako MP3 prehravac do auta

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Čtvrtek Leden 8 19:15:41 CET 2009

>Já bych se podělil o zkušenosti s jendím takovým zařízením. Hraje to tiše, potlačuje hloubky a při sykavkách to podivně zkreskluje. Moje vysvětlení všech tří efektů je jediné. Vysilač je modulován do fázového závěsu. Aby fázový závěs nevypadával, jsou potlačeny hloubky (jinak by je fázový závěs dotahoval) a modulace má velmi nízký zdvih (proto to hraje tiše). Při sykavkách pravděpodobně vypadává závěs. Modulace FM do fázového závěsu se běžně provozuje u ručních FM komunikačních radiostanic, ale pro účel FM širokopásmového modulátoru to dobré řešení není.

A jak  se to tedy resi? Jinak, než modulovat nejake VCO to asi nejde ne?
Byt by se pak melo nasobit ,nebo smesovat vejs. Jinak zavest FM nejde,
nez modulovat zaves.
 A DSP modulator je asi  trochu drazsi zalezitost, i kdyz mozna prciznejsi