[OT]: GPS prijimac turisticky

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Čtvrtek Leden 8 19:03:08 CET 2009

Snail Instruments napsal(a):

>Nema nekdo na prodej treba starsi, ale stale funkcni turisticky GPS
>prijimac? Chtel bych to na vyzkouseni geocachingu, nemusi mit ani
>mapy ani barevny displej, jenom nacvakat souradnice a ukazovat
>vzdalenost a azimut k cili.
>
>Rada eshopu ma v databazi eTrex Legend kolem 1300Kc

Ja ho mam ( jenomze jaksi nevim kde, nemohu ho najit :-(  )  A rad se ho
zbavim. Tenkrat to nejak bylo k bicyklu jako akce, asi 2 x jsem to pouzil.
Je to hrozne tupy - tedy GPS prijimac funguje v podstate jen na
otevrenem prostranstvi. Jak jsem s tim byl mezi baraky, v lese atd, furt
to bylo bez signalu. Za oknem pokoje v baraku to vubec nenajede. Myslel
jsem, ze jsem dostal vadny kousek, tak mi ho tenkrat vymenili, ale i
novy kousek se choval stejne. Navic tam nejde vlastne dohrat nic jinyho,
nez originalni mapa.
  Ted mam PDA s integrovanym Sirf Star III a je to uplne o necem jinym.
Chodi to i v aute za pokovenym sklem.. Spousta softu ( i 3D)  k
dispozici, nadherny display, pravda ten Legend byl "outdorovejsi"
Az to najdu  dam vedet.  Cenu bych videl tak na  600kc.