problem s TP kabelem

lubos.medovarsky@accelera-networks.com lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Čtvrtek Leden 8 14:28:28 CET 2009

Zdravim,

na podobne merania som si kedysi daaavno vystacil s intelackou gigabitovou
"sietovkou". Ak si spravne pamatam screenshot, vo vlastnostiach
windowsieho ovladaca (alebo pripojenia) bol zobrazeny utlm, v GUI svietili
"ledky" pre aktivne pary, bola tam tiez statistika paketov a dalsie
parametre.

Pirelli kupil Prysmian a ten predtym kupil Bratislavsky Gumon.

Lubos