[OT]: GPS prijimac turisticky

Serych Jakub Serych@panska.cz
Čtvrtek Leden 8 12:17:44 CET 2009

Me zatim u zadne cache nezklamala (pravda nejsem zadny vasnivy geocachista,
takze jsem jich objevil tak neco kolem 10). Ale kdyz se cache zaklada, musi
se jeji poloha co nejpresneji namerit a vi se, ze ne kazdy ma tu
nejcitlivejsi GPSku, takze to obvykle byva na miste s docela rozumnym
signalem. A kdyz nahodou neni, hold se do logu napise "not found". Vzdyt od
toho ta hra take je, aby se ne vzdy a vsem podarilo cache najit.

Jakub Serych