[OT]: GPS prijimac turisticky

Serych Jakub Serych@panska.cz
Čtvrtek Leden 8 11:29:59 CET 2009

Pokud se dobre pamatuji, puvodni dotaz byl na GPSku vhodnou na geocaching.
Kdyz hledate cache nekde treba na nejakem skalosotolinovem miste a vite, ze
je nekde v pukline mezi balvany, je fak idealni mit v rukach notebooka, po
kapsach BTckove GPSky, mobily MP3ky a jine nesmysly, na krku blimbajici fotak
a pripadne na zadech batoh se svoji prenosnou verzi dilny s portable
osciloskopem pro pripad, kdyby neco prestalo fungovat. Do zakladniho tabora
bych pak umistil dieselagregat na dobijeni baterek vseho pouziteho
prislusenstvi :-)))

Jakub Serych

P.S. eTrexy jsou presne to co shanite, mam eTrex Vistu uz radu let a je sice
oproti dnesnim Sirf III chipsetum vyrazne mene citliva, ale na geocaching a
podobne outdorove aktivity (naposledy jsem si na rybniku nameril, kolik tak
clovek za odpoledne nabrusli kilaku) bohate staci.