Citlivost GPS prijimace

Ivan Kiss Ivan.Kiss@Novohrad.sk
Čtvrtek Leden 8 11:20:09 CET 2009

SI> Pri teto prilezitosti bych se jeste zeptal, jestli jsou nektere GPS
SI> citlivejsi.

Urcite ano. V prvom rade to zalezi od prijimaca. Momentalne je na tom asi
najlepsie chipset SIRF III. Ten chodi aj v miestnostis odrazenym signalom.
Doporucoval som vam Etrex Legenda. Ten ma slabsi prijimac a mozete mat problem v
hustom lese, v tiesnavach ci vo vysokej hustej mestskej zastavbe. Toto moze byt
obmedzujuce pri geocachingu. Na tento aspekt som pozabudol, teraz by som bol v
tom odporucani opatrnejsi. Ja pouzivam GPS vacsinou vo vzduchu, kde nic netieni.

SI> Moje mozna ponekud naivni predstava je, ze velikost
SI> anteny zhruba urcuje dosazitelnou uroven signalu, no a pokud maji GPS
SI> stejny chipset na jeho zpracovani, bude i citlivost zhruba stejna.

Pocul som diskusie o lepsich/horsich antenach. Aj Garmin pouziva rozne, ale tu
neviem poradit. Neprikladal by som tomu taky doraz, ako prijimacu.

IK