problem s TP kabelem

Martin Persich persich@transcon.cz
Čtvrtek Leden 8 11:12:16 CET 2009

Maly dotaz na ostatni - je RJ konektor se tremi nozi garanci toho, ze je
urcen na drat ?
Zrovna koncem roku jsme u nás resili problem, ze u jednoho typu konektoru
dochazelo po nakrimpovani k mechanickemu poskození plastovych izolacnich
prepazek mezi kontaktnimi ploskami. Vzniklo velmi nespolehlive spojeni a
navic zalezelo na typu zasuvky, do ktere se kabel pripojil
(take jsem nejdrive chtel vyhodit kleste do kontejneru, ale po zjisteni, ze
to delaji dvoje pomerne zanovni, v cenove relaci >1500,- Kc  a nikdo se
nepriznal, ze je pouzival na zatloukani hrebiku, jsme zahodili konektory
...)
Martin. persich@transcon.cz