[OT]: GPS prijimac turisticky

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Čtvrtek Leden 8 10:47:43 CET 2009

2009/1/8 RV <vicek.radek@cpost.cz>:
> Jenze p.Hanzal chce i zobrazovat azimut a vzdalenost k cili a tam si jen
> s parserem urcite nevystacite.

Azimut je vo vete RMC, pripadne ho nie je problem z 2 po sebe iducich
suradnic vypocitat. Rovnako nie je problem spocitat vzdusnu
vzdialenost k cielu.

> A ani tohle co pisete se moc bastlit nevyplati:

Ved som pisal, ze to chce cas a namahu, berte to ciste akademicky :-)
Pre ucel p. Hanzala sa to urcite nevyplati. Robil som na spracovani
udajov z GPS pre dopravne ucely, tak som uviedol, ze to je
realizovatelne a parsovanie a vypocty ozaj nie su nijak extra narocne.

> http://www.holux.com/JCore/en/products/products_content.jsp?pno=349
> starsi verze tohodle se da jeste koupit u nas nove kolem 1700Kc
>
> http://www.holux.com/JCore/en/products/products_content.jsp?pno=348
>
> tyhle GPS/GSM hodinky jsou dost zajimave, ale neprisel jsem vubec na to
> kde to prodavaji - ani u nas a ani v cizine

Skuste sa pozriet na tieto hodinky:
http://www.garmin.sk/?cls=stoitem&stiid=236

miro