problem s TP kabelem

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Leden 8 10:28:17 CET 2009

Nejak jsem to prehlednul...ten kabel je drat nebo licna? Nemate na dratu
nacvakle RJcka urcena na licnu? Dost casto to takto nekdo zkousel
osvindlovat - dela to nekdy silene problemy.

Na ty ohle kabely bych to nesvadel - tahali jsme strukturku v
prumyslovych halach, kde to obcas nebylo mozne udelat jinak a (investor
to vedel) na konci se ke kazde zasuvce predaval protokol a necha si to
libit neskutecne veci.

Radek Vicek