Citlivost GPS prijimace

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Čtvrtek Leden 8 10:21:02 CET 2009

>Turisticke GPS ma lepsiu vydrz bateriek a prevedenim sa ovela lepsie
>vysporiada
>s pouzitim v terene. V nasej komunite sa PDAcka vobec neujali.

Pri teto prilezitosti bych se jeste zeptal, jestli jsou nektere GPS
citlivejsi. Moje mozna ponekud naivni predstava je, ze velikost
anteny zhruba urcuje dosazitelnou uroven signalu, no a pokud maji GPS
stejny chipset na jeho zpracovani, bude i citlivost zhruba stejna.

Mel jsem kdysi prijimac Magellan 2000, potom i 3000XL, ale pri
zatazene obloze nic moc, v lese taky nic moc. Za tech 10 let se snad
nejaky pokrok udelal. (Minimalne mohli na druzice pichnout nejaky PAcko. :-)

J. Hanzal