problem s TP kabelem

zu1234 zu1234@seznam.cz
Čtvrtek Leden 8 08:23:36 CET 2009

Dobrý den vespolek!

Mám problém s TP kabelem délky cca 10m poněkud částečně
zamontovaným do zdi: Je naprosto v pořádku (pořadí žil,
jejich vlastní vodivost a vzájemná nevodivost - měřeno jen DMM)

Má jen jednu nectnost: že při vhodné konstalaci hvězd po něm projde
jeden ping z deseti. Při obvyklé nevhodné konstalaci neprojde nic.

Při jeho náhradě hotovým koupeným volně položeným kabelem vše jede jak pila.

Při bližším ohledání jsem zjistil že je na něm zachycen zajímavý příběh:

PIRELLI DX 2100-UTP 4x2x24AWG-CAT5L ISO/IEC 11801 EN 50173 EIA/TIA
568A-5-EXDENDED FREKVENCE 200MHz-SGS CERTIFIED-0301-G6125N

Jsem si jist že jedno z těch písmenek mi blokuje to pingání. Ale nevím
které.

Poradil by mi někdo něco jiného než sbíječku a kabel s jinak zapleteným
příběhem?

Váš deprimovaný ZU.