Regulace otáček ventilátoru PC

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Čtvrtek Leden 8 03:28:16 CET 2009

A zapojil jste ten delic do kladne vetve napajeni toho ventilatoru?
Jinymi slovy zem ventilatoru musi jit primo na zem desky. Vystup snimani
otacek je otevreny kolektor, pokud tomu vetraku podeprete zem nejakym
ubytkem na rezistoru tak by deska od urcite urovne mohla mit problem s
detekci log. urovni.

Ales