[OT]: GPS prijimac turisticky

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Čtvrtek Leden 8 01:14:59 CET 2009

No asi to nebudete chciet pocut, ale daju sa kupit GPS "mysi" (
http://www.sos.sk/?str=371&artnum=55820 ) s NMEA vystupom. K tomu
zavesit MCU s displayom a napisat parser nie je zlozite. No chce to
cas a namahu, to uznavam (parser v C na 3 zakladne vety (na navigaciu
staci jedna) mam napisany, ak by bol zaujem)

miro