OT: FM vysilace jako MP3 prehravac do auta

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Leden 7 23:08:46 CET 2009

Na tuto variantu jsem narazil, ale vyrobce (Xcarlink?) mi rikal ze prave
pro muj typ radia maji nejaky problem. Spis mi to prislo jako trvaly
problem jejich zarizeni nez kompatibility. Nic jineho pro Fiat jsem
nenasel. Nevim co zvolit, zatim o tom jen premyslim. Neni to nic
nutneho, ale potesilo by to nejak kvalitne vyresit. Navic pry zadny CD
changer emulator neumi zobrazovat info o skladbe, FM vysilace ji v
nekterych pripadech pry umeji pridavat jako RDS.
Kouknu se na eBay co se da sehnat i jinde nez v CR.

Tosa