OT: fotogalerie cinskeho I-Phone z DX

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Středa Leden 7 23:00:24 CET 2009

Souhlasim, ze jde o debatu o nicem, nesouhlasim, ze zde sirim legendy,
uvedl jsem zakladni nedodelky daneho telefonu a i podle Vasi reakce nejde o legendy, ale o to co ten telefon
skutecne neumi.
To, ze nektere funkce ziskam tim, ze telefon cracknu je fakt, ale argumentovat tim, ze ani zrcadlovka neumi video me docela dostala :-) apropo tam moje to umi :-))) Nikon D90
Osobne jsme napriklad nikdy neodeslal jedinou MMS, presto uvest na trh mobil s fotakem co to neumi je zvlastni, jinak je tomu u dorucenek, nejde o to ze by nedosla, ale treba o to, ze se dozvite, kdy uzivatel zapnul telefon a dostal SMS.
Baterka, predstavte si, ze ja mam k nekterym telefonum i dve baterie a kupodinu je uziji.

Co rici na zaver, k nove verzi jiz zadna kolebka neni.