OT: fotogalerie cinskeho I-Phone z DX

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Leden 7 22:08:52 CET 2009

To co napisu bude jednou asi dosti sepsnute, ( proste down ).
Mam mobil na telefonovani, starou Nokii 7650 a nekterym, kterym se tehdy,
kdyz prisla na trh tajil dech. Dnes je jim jiz k smichu.
Mam ji od roku 2002 a i prestoze jsem mel par jinych founu, tak jsem stale
spokojeny.
Mam za tu dobu druhou baterku a mobil nevypinam ani v noci. :-). Muzete
vyzkouset a nic se vam nestane, jen dostanete mozna trosku vynadano. Zalezi
zda mam v noci praci anebo spim. To se Vam muze stat ale i ve dne.
Ma oproti mnou objednanych founu z ciny, ( netvrdim, ze byly spatne - byly
super a jen jsem s nimi neumel mechanicky zachazet ), velmi tvrdy displej a
mohu ji nosit po cela leta v kapse i s klicema.
- NET           Jedenkrate za rok jsem 7650 vyuzival asi 14 dni i na
internet.
- FOTO        No, kdyz neslo jinak, od roku 2002 asi 54 fotek, na ktere se
rad podivam kdykoliv. Spatne rozliseni nema na pocity vliv.
- HRY         Nezajem, ale pokud sedim se synem u doktora, tak si rad
pohraje.
- A CO DAL ? Musel bych projit manual abych se dozvedel co to dale umi, ale
nepotrebuji to :-))

Tak to proste je.

Jindra Polivka

Haha, o Nokii mozem rozpravat :-)

Prosim vas, uz tie kydy z jednej aj druhej strany nechajte. Vsetky tieto
gerety maju nejake pre a nejake proti, a vacsina funkcii sa prisposobuje
masovemu nasadeniu, nech to uz znamena cokolvek.

V dobe, ked sa telefon posudzuje primarne podla poctu megapixelov, ziadne
racionalne argumenty nemozu predsa existovat, takze to bude vzdy len a len
emotivna zalezitost (mam rad - nemam rad).

wek