FM vysilace jako MP3 prehravac do auta

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Středa Leden 7 21:25:43 CET 2009

Protoze mi odesel na autoradiu USB vstup, tak jsem si porodil tohle (za
trochu jinou cenu a ne na Aukru, nahodna koupe)

 http://www.aukro.cz/item520501704_fm_transmitter_s_mp3_prehravacem_transmiter_e6.htmlMa to USB, ma to line-in a hraje to. Da se to naladit (jak daleko jsemnetestoval, z defaultnik 108.0 jsem to preladil na 107.5), prehrava to z USBflashky muziku. Daji se na tom snad nastavit i nejake rezimy ekvalizeru,vesmes priserne, bez nich to hraje srovnatelne s tim, co jde ze vzduchu -jenom o hodne slabeji. Predpokladam, ze to -narozdil od rozhlasoveho studia-nema v ceste signalu kompresor, takze to hraje slabe, aby se to pro spickachneprebuzovalo.Prehrava to vsechny MP3, co jich na flashce najde, bere to adresar poadresari. Nic jineho to neumi, takze kdyz chci skocit na nejake konkretnialbum, zadam z dalkace (resp. spolujezdec zada, ja to mam na hlasoveovladani :) cislo 235, anzto od minula si pamatuju, ze na 235 zacinalo toalbum, ktery chci, proste skladby jsou ocislovane a jinak nez na cisla toskakat neumi.Jednoduche, lacine, funkcni. Vyhovuje mi to.Pavel Kutina----- Original Messag!
 e -----From: "Petr Tošovský" <PetrTosHW@PTmodel.cz>To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>Sent: Wednesday, January 07, 2009 9:07 PMSubject: OT: FM vysilace jako MP3 prehravac do autaZdravim vsechny.Chtel bych se zeptat, mam v aute original radio s CD prehravacem, ktereneumi MP3. Rikam si jak to vyresit, jedna volba je pouzit nejaky FM MP3vysilac. Jak to u takoveho prenosu byva s kvalitou zvuku? Nejsem nejakzatizeny na prehnanou kvalitu, ale byl bych rad kdyby to bylo stejne,jako to co se bezne vysila na FM rozhlasu, stejne za jizdy spis vnimamcestu, ale tak nesmi to trhat usi. Da se u neceho ocekavat kvalitnizvuk? Doporucili byste neco? Je mozne naladit stanici na kraj pasma takaby to za zadnych okolnosti nic z okoli nerusilo ani nemohlo byt ruseno?Jak je to v pripade autonavigaci s FM vysilacem? Je to pouzitelne jakozarizeni pro prehravani MP3? Je vubec realne sehnat neco co ma FMvysilac, prijem dopravnich informaci z FM a navic pripojovani napajeniprimo pres drzak at nemusim k!
 ablovat po kazdem nastoupeni? Samozrejme skvalitnim provedenim a kvali
tni navigaci (to je u navigace doufam zaklad).Diky za tipy, snad s necim mate nekdo osobni zkusenost.Tosa_______________________________________________HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.czHw-list@list.hw.czhttp://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list