OT: fotogalerie cinskeho I-Phone z DX

Dee Jay deejay@email.cz
Středa Leden 7 18:01:57 CET 2009

Co co jste napsal je pravda a ackoli nejsem uzivatelem toho áaaaj zázraku
tak musím říct,co jsem ho mel v ruce, tak opravdu co se tyce designu,
ovládaní přes multitouch display a stability je to opravdu něco co zadny
vyrobce nemá.
Ovšem,co je to platne když chybi zakladni věci,které ma každý lowend ...
Kazdopadne klobouk dolu před marketingem Jablek :-)

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Novotny
Sent: Wednesday, January 07, 2009 5:20 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: OT: fotogalerie cinskeho I-Phone z DX

Nic proti, ale podme si to probrat

Za cenu 12000Kc dostaneme zarizeni
- u ktereho nelze baterii vymenit jinak nez v servisu
- u ktereho oficiálne nemohu prihrat jiné zvoneni jinak nez ze si je
zakoupim na iTunes
- u ktereho je tak genialni editor SMS, ze nemama odpocitavani napsanych
znaku a o dorucenkách si muzete take necht jen zdat, oficiálne dokonce ani
nelze vypnout automaticke dokoncovani slov, chtit neco tak exotického jako
je preposlani dorurenych SMS, tedy luxus, ktery umi i telefony za desetinu
ceny, od tohoto stroje také nemuzete
- ktere sice ma GPS modul, ale jaksi pro nej chybi byt jen jedny jediny
alespoň trochu použitelny navigacni software
- ktere sice ma fotak i když jen s miozernymi 2MPx, ale jaksi neumi nahravat
videa
- ktere dokonce ani neumi MMS
- ktere sice ma 3.5" LCD ale jen s mizernymi 320x480 body
- které sice umi přehrávat videa, ale jaksi oficiálně nepodporuje ani DivX
ani české titulky
- které sice teoreticky muzete pouzit jako ctecku knih, ale jen pres placeny
prohlizec apple a jen iTunes
- které si sice zacalo radit mezi Smartphone (cenove tam je jednoznacne),
ale obsolutne pro ne chybi pouzitelne a overene aplikace, teda pokud za
zasadni nepovazujete kapesni zenovou zahradu
- zarizeni, které je dokonce tak tupe, ze pres nej nemuzete pripojit
notebook na internet
- zarizeni s nedodělaným BT
- zarizeni , které nemá funkci MassStorage a nelze z nej pamet vytahnout na
vymenne karte ...
- zarizeni, které sice jako by umi pracovat s soubory office, ale neumi je
ukladat a editovat
- dokonce ani nemá radio

Ja tede nevim, co vlastne ma, ano mas styl a skvelou reklmu, ma domakane
vytahovani penez z PFU, kliknes stahnes a zaplatis MP3 z applestore atd.

Jako uzivatel, ktery chce telefon na telefonovani a SMS si koupim neco co ma
tlačítka, lepa padne do ruky ma vetsi vydrz na baterie a alespoň zakladni
funkce na SMS a MMS ,v neposledni rade stoji méně nez polovinu Jako
uzivatel, který chce plnohodnotnsho smartphone nebo telefon na praci s
koupim nejake HTC nebo Nokiu, za stejne prachy poridim o dve tridy
univerzalnejsi a pouzitelnejsi stroj.