Dily na mobily [bylo Re: rotacny enkoder so smerovym spinacom]

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Středa Leden 7 17:52:51 CET 2009

Je to tam nejake divne, s nami sice komunikuji, ale objednavku uz mesic
nevyridili s tim, ze ne vse je skladem, pricemz to co není skladem vi
skladnik a ten nekomunikuje :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Marek Sembol
Sent: Wednesday, January 07, 2009 5:37 PM
To: HW-news
Subject: Re: Dily na mobily [bylo Re: rotacny enkoder so smerovym spinacom]

Asi 2x jsem od nich v minulosti objednaval neco na hrani. V obou
pripadech to sice prislo, v jednom pripade vsak byl jeden z LCD
rozbity, protoze to ty sikulky blbe zabalily (primo o LCD se opiralo
neco tvrdeho - uz nepamatuji co - a pak to bylo cele zabalene do
hajz... pardon, toaletniho papiru - nekecam - a strcene do obyc
obalky, ani ne bublinkove). Kdyz jsem to reklamoval, tak jsem se
dozvedel, ze je to moje chyba, protoze to mam priste primo pred
postakem rozbalit a vse peclive zkontrolovat.
Proste - rek bych, ze neni skoda, kdyz nereaguji.
Marek