Re:prosba - identifikace brouka od National Semiconductor

Petr P Rteppa@seznam.cz
Středa Leden 7 17:44:40 CET 2009

Dobry den, mam tu desku s doslova roztavenym IO na kterem uz toho moc k videni  neni, ale je krasne poznat logo NS v prvnim radku, a ve druhem radku je LM jasne citelne, pak nekolik necitelnych cisel ci znaku, prvni je spatne citelne bud "B","8", nebo "6" a pak az konec radku, pravdepodobne "1" a za tim uz normalne viditelne "N"
Je to klasicke 8mivyvodove pouzdro s mozickama.
1    vstup nastaveneho napeti
2    NC
3    prvni vystup do motorku
4    GND
5    druhy vystup do motorku
6    VCC
7    GND
8    vstup napeti ze snimace
funkce obvodu byla porovnavat nastavene napeti s napetim ze snimace a podle potreby tocit motorkem doleva ci doprava dokud se napeti nesrovnala.
Kdyby nekdo vedel co to je zac, pomohlo by mi to.

Pripomina mi to obvod z auta na nataceni svetla a tusim to bylo LM2501 ale jist si nejsem, a hlavne nesel sehnat, jedine cele to naklapeni za asi 3000 kc. A melo to stejne zapojeni. Nemam to ted ale muzu pohledat. Petr