OT: fotogalerie cinskeho I-Phone z DX

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Leden 7 14:29:16 CET 2009

Nic proti, ale jste naprosto mimo. Bohuzel vy jako tupe stado papouskuje
tyhle prectene dojmy a nazory technokratu z medii, kteri jsou prave
predstaviteli tech ruznych doinstalovavacu, crackovacu a predelavacu a
kteri naprosto balamuti lidi tim, ze je to telefon nanic. Ano pro ne a
jim podobne jiste. Pro bezne lidi, kteri maji telefon na telefonovani,
SMS, potrebuji obcas neco vyfotit, dostat se na mail a web je to
bezproblemove pouzitelne.

Co se tyka schopneho marketingu - hromada velmi skvelych vyrobku a firem
zasla na to, ze neco takoveho nemely. Tak jim to vycitate?

Jinak co se tyka nedotazenych vyrobku - velmi dobre si pamatuji updaty
FW v obycejnych telefonech Siemens, ktere jsem predtim vlastnil - nebyly
vyjimky kdy byly verze i s cislem 45! Stejne tak si pamatuji pamatuji
totalni bugy u ruznych Nokii co meli mi kolegove - vcetne kousani celeho
telefonu.

Mimochodem ten iPhone nema zadne reset tlacitko a nelze vyjmout baterii.
;-) Zajimalo by mne kolik z tech jinych zarizeni je na tom podobne a
vyrobce si tak veri.

Radek Vicek