DLR a uspech v FSO prenosu s pohyblivym cilem

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Leden 7 13:35:43 CET 2009

Hmmm a na co to je vhodne? Chapu, nejde to asi snadno ruzit jako elmg.
vlny takze se to mozna muze libit vojakum. Nicmene z letadla se da
vysilat i nahoru na druzici.

Ale nejak mi unika nejaka smysluplna pouzitelnost.

Radek Vicek