OT: fotogalerie cinskeho I-Phone z DX

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Leden 7 11:11:54 CET 2009

tiez mam pocit ze vsetky tieto kecy ako je to zle (vratane Mac Bookov)
pisu ludia ktori ich nikdy nemaju a ani nikdy nebudu mat, tak si len
liecia nejake komplexy.
Presne ako pises. Ako uz uplne absurdny priklad som videl niekde v
diskusii (alebo to bol clanok?) sa niekto stazoval ze na MacBook-u nie
su drivery pre touch pad pre Windows Vista. To uz je o com toto?
b.